eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony

Uważaj na oszustów, którzy mogą próbować ukraść Twoje pieniądze!

Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet. Czytaj więcej >>

Apelujemy do Państwa o zachowanie szczególnej ostrożności w związku z próbami wyłudzenia środków pieniężnych lub danych umożliwiających dostęp do Państwa kont bankowych. W ostatnim czasie na terenie naszego województwa obserwujemy wzmożoną ilość ataków podczas których oszuści podszywają się pod policjantów i przekazują informację o rzekomej współpracy pracowników banku z szajką przestępców. Zgodnie z informacjami przekazywanymi przez przestępów jedynie przekazanie gotówki dzwoniącemu policjantowi może ustrzec ofiarę przed przykrymi konsekwencjami. Innym sposobem stosowanym przez złodziei jest kontakt z ofiarą i podanie się za pracownika banku informującego o awarii systemu bankowego i konieczności przekazania danych logowania do systemu bankowości internetowej w celu zabezpieczenia zgromadzonych środków. Wszystkie te działania mają na celu wyłudzenie pieniędzy od ofiary.

Dlatego przypominamy: Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa!

Bank nigdy nie wysyła sms-ów, e-maili z prośbą o zalogowanie do bankowości internetowej lub podanie prywatnych danych. Pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie wymaga podawania hasła do bankowości internetowej. Dotyczy to również kodów SMS. Należy dokładnie czytać treści SMS-ów, jakie otrzymujesz z banku. Należy zwracać uwagę na nietypowe zapisy adresu bankowej strony internetowej. Bank nigdy nie wysyła nowych danych logowania za pośrednictwem maila czy telefonu. Prosimy Państwa o rozwagę i nie podawanie nikomu swoich haseł do bankowości elektronicznej.